Hälsa och ohälsa

Efter först en period i styrelsen för specialistsjukvårdens HUS och sedan en i social-, hälsovårds- och räddningsnämnden i Helsingfors välfärdsområde har jag egentligen lagt min tid som hälso- och sjukvårdspolitiker [ . . . ]